torsdag, augusti 04, 2016

20 frågor




Vad heter du?
Hanna Sofia Sjöström.

Hur många år fyller du idag?
28 st år.

Var kommer du ifrån?
Västra Vallen i Västerbotten. Mellan Burträsk och Skellefteå. Riktiga Norrland alltså. Jag har inte så mycket till övers för "norrlänningar" från typ söder om Ume.

Var bor du nu då?
Stockholm. Fast jag gillar Uppsala mer.

Vart ska du flytta i framtiden?
Vet inte, Hudiksvall är ju fint.

Vad tycker du om mest?
Språk. Och grammatik. Och att färgkoda ord. Jag kan jättemånga ord.

Vad tycker du om mest?
Pärlplattor också.

Vad tycker du om mest?
Ja just det, Kristian är ju ganska snäll.

Vad är din bästa egenskap?
Presenter. Jag är awesome både på att ge presenter, få presenter, och slå in presenter. Jag har faktiskt jobbat med att slå in presenter.

Vilket är ditt favoritdjur?
Katter. Om man t.ex. är på väg till ett viktigt möte och det kommer en katt, då spelar det liksom ingen roll, man måste stanna och klappa den.

Vilken är din topp-3-lista på meteorologer i Sverige?
1. Chistoffer på Foreca
2. Nils på SVT
3. Kristian på SMHI

Nån chans att den listan kan ändras?
Tveksamt.

Har du någon hobby?
Jag skulle gärna börja samla på sedlar, men jag vågar liksom inte ta steget.

Favoritländer?
Albanien, Montenegro, Slovenien, Island, Nya Zeeland och Holland. Och USA, fast det är mest för att jag tycker amerikansk politik och historia är intressant.

Favoritserie?
The West Wing. Och de här Girls, New Girls, Gossip Girls och Gilmore Girls.

Du påminner faktiskt lite om hon Jess i New Girl.
Tack!

Någon favoritfilm?
Jag brukar bli rastlös när jag ser filmer, så vi brukar tyvärr få bryta mitt i.

Du verkar ändå vara en rolig person med glimten i ögat?
Ja, dom säger det!

Inga kommentarer: